تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران شارا در نیمه جولای 2005 ناشران روزنامه های کشورهای صنعتی درباره وضعیت آگهی ها این تصمیمات را گرفته بودند در نیمه جولای 2005 ناشران روزنامه های کشورهای صنعتی درباره وضعیت آگهی ها این تصمیمات را گرفته بودند ـ هر روزنامه هر روز باید دست کم تا چهل درصد جای صفحات خود آگهی تجاری و یا خبر پولی چاپ متن کامل اخبار دولتی و نطقهای رسمی و رپورتاژ آگهی داشته باشد و اگر ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *