تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی گردشگری در چهار بستر

در مقاله پیشین به موضوع تبلیغات دهان به دهان پرداختیم و اهمیت آن را در صنعت گردشگری بررسی کردیم در مقاله پیش رو در بخش های مختلف بازاریابی الکترونیکی به راهکارهایی می پردازیم که با تشویق و تحریک مناسب تبلیغات دهان به دهان و رعایت آنها موجبات رونق کسب و کار ایجاد خواهد شد شعار سال وب سایت ها یکی از ابزارهای بازاریابی در صنعت گردشگری هستند که تاثیری قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارند و می توانند به عنوان ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *