در سیاست های ارزی و پولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم

ارائه دهنده دکترین آنتی مارکتینگ ضد بازاریابی با بیان اینکه متاسفانه ما در حوزه سیاست های ارزی و پولی اشتباهات زیادی مرتکب شده ایم گفت اسرافیل شیرازی در حاشیه ی کنفرانس در بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازاریابی دیدگاهی است که دنیا را به شکل فروشگاه می داند افزود این فروشگاه به نفع کسانی است که براساس الگوهای پول گرایی دارای امکانات مالی هستند و ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *