آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش سوم: بهینه سازی نرخ تبدیل

آموزش بازاریابی دیجیتال بخش سوم بهینه سازی نرخ تبدیل در صورت امکان منوی ناوبری را از صفحه ی فرود کنار بگذارید دکمه ی CTAصفحه ی محصول صفحه ی هدف و صفحات آگهی شما باید حاوی دکمه های کال تو اکشن CTA مؤثری باشند به طورکلی یک دکمه مخاطب را به مرحله ی بعدی مورد نظر هدایت می کند معمولاً عباراتی نظیر نام نویسی فوری اطلاعات زیادتر یا خرید فوری اسامی خوبی برای یک CTA قوی و مؤثر هستند اما شما باید پیش از نام گذاری ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *