شهریار عزیزی، منیژه قره چه، ابوالفضل براتی کهریزسنگی الگوی برند موفق در صنعت با رویکرد نظریه داده‎بنیاد

افزایش پرشتاب میزان تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایران رقابت را برای شرکت های تولیدکننده بسیار حساس و برندسازی را به عنوان یکی از راهکارهای رقابتی فعالان این صنعت برجسته ساخته است چکیده افزایش پرشتاب میزان تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایران رقابت را برای شرکت­های تولیدکننده بسیار حساس و برندسازی را به­عنوان یکی از راهکارهای رقابتی فعالان این صنعت برجسته ساخته است پژوهش حاضر با هدف شناسایی الگویی ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *