برندینگ یا برندبازی و پول بادآورده؟

طرح برندینگ ارائه شده از طرف دولت نه برندیگ به معنای متعارف بین المللی که یک برندبازی ساده با هدف کسب درآمدهای بادآورده میلیاردی است بادآورده ای را نصیب عده ای نشسته در سایه می کند از سال گذشته طرحی موسوم به برندینگ در رسانه ها مطرح شده که از طرف دولت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حال پیگیری بود و قرار است جایگاه های سوخت را ذیل برندهایی که معرفی می شود سازماندهی کنند جالب اینکه سید محمدرضا ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *