رسول حسین پور، سید مرتضی حسینی شاهرودی تولید و عرضه معنویت در بازار مصرف سرمایه داری

موضوع این نوشتار شخصی شدنِ پدیده دین داری و کالاشدگی مقوله معنویت است که یکی از مسئله های عصر فرانوگرایی و انسان مضطرب دنیای فناوری شده است چکیده موضوع این نوشتار شخصی شدنِ پدیده دین داری و کالاشدگی مقوله معنویت است که یکی از مسئله های عصر فرانوگرایی و انسان مضطرب دنیای فناوری شده است سال ها جست وجو در پی نیاز فطری انسان پیوند با فراماده که با گریزِ فراوان از دین مداری همراه بود گزیری از پذیرش نسخه ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *